torstai 7. tammikuuta 2016

SITÄ ON OLTU JÄÄKIEKON HUUMASSA VIIME PÄIVINÄ


HYVÄ SUOMI! Kanadan vaahterasta ravisteltiin lehdet! 


"Vähän huolestutti toi finaali. Lupasin tulla apuun, jos kolmannen erän alussa olisi ongelmia. Ei muuta kuin soitto mulle, vaan arvatkaas mitä? Se valmentaja soitti mulle ja sanoi, etten mä voi pelata. Kysyin, että miksi ja se sanoi, että tää on POIKIEN PELI! Siis mä en saanut pelata, koska mä oon TYTTÖ! Tästä tulee vielä tasa-arvojuttu! Kyllä sapettaa tuollainen käytös, pyh!".


"Vetihän se mielen matalaksi, mutta katsellaan nyt peli loppuun. Ja niinhän se kolmas erä päättyi tasapeliin. Kyllä mua olis tarvittu siellä".


"Huh huh! Tulihan se voitto sittenkin, vaikkakin vasta jatkoajalla. Mutta hyvä edes se. Saakoot se Jalonen anteeksi, vaikkei se mun hylkääminen kovin jaloa ollutkaan. Hyvä pikkujellonant ja Pulmujärvi. Sähän oot melkein mun serkku, siks sä oot niin hyvä!".

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kyllä mä taas nauroin ihan kippurassa, on nuo jutut niin hyviä. Päivän pelastus, Pulmu yllätys.

Raija kirjoitti...

No niin just! 😎